FREDAG

hej mamma och lilla bror inte hemma en bara jag och pappa jag tog slut på pappas toffie HAHAH det var as gott
ja julia var hemma hos mig vi kollade på film "mean girls" gammal men bra ;)
jag har sett den tusen gånger! jag längtar veekligen till tistag och onsdag på tisdag är det skolavslutningen då är det jullov älskar det och på onsdag ska jag och paris hjulet med kompisar amanda viktor carlsson , alice snare och julia edelbring men asså jag vill åka med några till men vi ska ha tjej dag ? vet inte kanske ??
men amandas sista dag i skolan hon ska byta skola bi får inte tappa kontakten annars dör jag :(((kommern sakna henne.

men men men fredag älskar fredag som sagt mamma och lilla bror inte hemma en min lilla bror har klass fest och jag vill också ha det :(
jaja jag har inget att skriva mer !
Postat av: Elina

yvon jag vet att du håller på med min blogg men den är helt fail :(

2010-12-18 @ 16:26:14
URL: http://elinaludnebrgs.blogg.se/
Postat av: amanda

neej neej vi får absoluut inte tappa kontakten !!<3

kmr sakna dej ocksåå :(<3.

logga in på facebok eller msn sen ;d<3

2010-12-21 @ 15:52:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0