harry potter

hej jag såg precis på harry potter den var as grym jag måste se den 2an
den var as bra asså jag längtar till nästa år och till twiligt . jag är inte twiligt nörd men
jag äslkar bara den men ni måste verklingen se den.
Julia skulle komma hemma hos mig men hon fick inte :(
för måste sova över men mamma sa nej för hon måste vakna tidigt imon hon ska jobba klockan 6
så hon måste gå up klockan 5 för det tar 1 timme att åka till hennes jobb .. jag vet inte ens vad hon jobbar med .. hahah jag är så dum.
imon är det månda luciadag haha vet inte jsg jag ska ta på mig vi kommer ha myss i skolan och jobba bara några timmar tror jag :P vi börjar lite tidigt imon i allafal vi börjar 8:50 vi brukar börja 9:25 varje måndag <3
Postat av: elina

ah visst ;)

2010-12-12 @ 15:18:03
URL: http://elinalundbergs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0