i just wish that i can flash for ward the time och back

rubriken säger allt !! jag älskar honom jag kunde sagt det för länge sen men jag kan inte nu jag önkar att jag kan spola tiden tillbaks . Imon ska jag till stan med julia ;)) bra va jag fick ju 1000 kr och jag ska bara slösa 350 men jag ska ta med mig 500 för säkert skull men jag har ju bestämt att jag skulle spara pengar men jag klarar inte av det längre HAHAH och jag längtar till jag fyller år så jag får massa presneter igen ;)) hahaha så det darför jag önkar att jag kunde spola fram tiden. men idag var vi hos farmor igen och jag fick en till present entés kort till liseberg 2011 från lilly :)) men jag hinner inte skriva mer ... :(
Postat av: Anonym

såå ful du förstör min blogg och sen säger ingenting? alla mina läsare klagar på att jag har fått en fail blogg yvon kan du snälla fixa det ?

2010-12-26 @ 12:22:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0