tag blogg pause / god jul

hej jag tag lite blogg pause men jag är hos farmor och vi ska äta bulle och dricka te , julmås eller nåt sånt men just nu sitter jag vid farmors data jag fick massa presenter ;o jag fick mest ;)) fick koss, armband,mössa,1000 kr,vantar,plattång,dagbok , kofta och mycket mer hahaha lyckos mig och min lilla bror fick en snowboard som han önskar sig jätte mycket och han som fick av mig en t-shirt bra att han älskar den men lite för stört :p hahahah
men farmor pratar på telefone nu så mamma och lilla bror spelar spel och sitter as tyst ;P
men jag fick iallafall allt jag önskar mig men jag behöver inte ha plattång för jag behöver verkligen inte plattången men jag kan låka men min plattång hahah bra idé men jag måste dra för vi ska äta bullar och dricka nånting :P
berättar mer varför jag tåg blogg pause och massa mer om idag i morgon !

puss och god jul // Yvon



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0