mår verkligen dåligt!!

hej bloggen jag mår jätte dåligt jag vet inte om jag är sjuk och åker till skolan imon men jag rtor jag åker till skolan (sucks..) det är friday imon ska ha mjukis byxor från studium grå ;)
jag tror jag kommer kanske ha alltid mukis byxor varje fredag..
nej men jag tror det! och jag ska kankse till stan med alice  jag ska bara följa med inte köpa nånting
för jag håller på att spara.
men idag var det skolan som vanligt och jag har tyska läxa som jag ska göra imon innan det börjar för det är mycket bättre för då kommer jag ihåg mer.
men jag har inget att skriva.
idag outfit var
som jag hade igår men annat jeans
och jag hade ilikadan smycker också
och mer !
(förlåt jag har ingen bild!)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0